Városi motoros csizma
Gyártó
Méret
Gender
Akciók
Csak elérhető
Ár
Megjelenítés
61 800,00 Ft
RST Tractech Evo III rövid motoros sportcsizma fekete 42 - 102341-BLK-42
43 380,00 Ft
Rebelhorn Trip ST rövid motoros csizma fekete 44 - RH-BOT-TRIP-ST-SHORT-01-44
60 220,00 Ft
Női motoros csizma Alpinestars Stella Sector fekete/rózsaszín 9.5 - 2515719-1039-9.5
88 470,00 Ft
Női motoros csizma Alpinestars Stella SMX-1R V2 fekete/rózsaszín 38 - 2224621-1839-38
47 780,00 Ft
Alpinestars Sector WP motoros csizma fekete/szürke/sárga 9 - 2544519-1055-9
93 720,00 Ft
Alpinestars Ageless fekete/fehér 10 motoros edzőcipő csizma - 2654922-1531-10
84 790,00 Ft
Alpinestars CR-X Drystar motoros csizma fekete/camo/piros 10 - 2611820-993-10
47 780,00 Ft
Női motoros csizma Alpinestars Stella Faster-3 Rideknit fekete/rózsaszín 8.5 - 2510520-1439-8.5
61 060,00 Ft
Alpinestars Faster-3 Rideknit motoros csizma fekete/piros 8.5 - 2510319-1030-8.5
66 060,00 Ft
Broger Alaska II Vintage barna 41 motoros csizma barna 41 - BR-BOT-ALASKA-II-35-41
47 160,00 Ft
Rebelhorn Tramp II WP motoros csizma fekete 45 - RH-BOT-TRAMP-II-WP-01-45
56 610,00 Ft
Rebelhorn Nomad Vintage khaki színű motoros csizma 39 - RH-BOT-NOMAD-36-39
32 980,00 Ft
Broger California fekete-fehér 37 motoros edzőcipő csizma - BR-BOT-CALIFORNIA-LTH-14-37
75 870,00 Ft
Alpinestars Chrome fekete/szürke 13 motoros edzőcipő csizma - 2512322-1054-13
66 940,00 Ft
Alpinestars Sector WP motoros csizma fekete/szürke/piros 13.5 - 2544519-1118-135
Böngészés gyártó szerint
Böngészés szerint: Méret
Böngészés szerint: Gender
Válassza a kényelmet, válasszon városi motoros csizmát
A városi motorosbakancsok garantálják a mindennapi kényelmet és biztonságot
.Akik közülünk napi szinten motoroznak, jól tudják, mennyire fontos a kényelmes motorosbakancs a városi motorozáshoz. Hosszú kirándulás vagy kémény körbejárás közben a ruházat és a magas bőr motorbakancs nem okoz kényelmetlenséget, munkába vagy iskolába ingázáskor a tipikus bőr nem teljesít túl jól. Méretük, súlyuk és merevségük nem teszi lehetővé a kényelmes járást. A magas bőr motorosbakancsok esetében ez paradox módon egyszerre hátrány és előny. Ezekért a tulajdonságokért cserébe a legmagasabb szintű biztonságot nyújtják. A megoldást erre a problémára a városi motorosbakancsok jelentik, amelyek kényelmet és biztonságot nyújtanak motorozás közben, és méretükkel és kialakításukkal nem zavarnak napközben a mindennapi ügyintézés során. Ha a városi motorosbakancs nem foglal helyet a szekrényedben a magas bőrcipőid mellett, akkor be kell ismerned, hogy ez időnként elég problémás. 8 órát ülni egy íróasztal mögött (az egyetemen vagy a munkahelyen), állni az orvosi sorban vagy hosszú bevásárlások a hipermarketben - ez csak néhány a mindennapi helyzetek közül, amelyekben a motoroscipő fenomenálisan jól működik. Még inkább nyáron, amikor a hőmérséklet nem kényezteti a lábat, és minden folyik.
Motoros edzőcipők és legnagyobb előnyeik
.A városi motoros bakancsok legnagyobb előnye egyértelműen a magas szintű biztonság és kényelem, amelyhez laza megjelenés társul. Különösen a férfi városi motorosbakancsok általában úgy néznek ki, mint a hagyományos edzőcipők vagy sportcipők, így könnyen beillesztheted őket a mindennapi öltözékedbe anélkül, hogy más lábbelire kellene váltanod. A modellek széles választékában - a Rebelhorn sportos kínálatától kezdve a klasszikus Broger edzőcipőkig, amelyek tökéletesek például a cafe racerek, neoklasszikusok és scramblerek számára - könnyen találhatsz valamit, ami a kedvedre való. A motoros rövid bakancsok mindenképpen a motoros öltözéked olyan részei, amelyekkel megvadulhatsz és kifejezheted a stílusodat. Egy zömök cruiserhez éppúgy passzolhatsz, mint egy 125-ös kategóriájú robogóhoz.
Városi motoros csizmák. Milyen technológiákat és megoldásokat találsz bennük?
.Az motorosbakancsok tervezésénél a lábbeli gyártók gyakran felhasználják azt, amit a motoros bőr túra- és motorsportbakancsok nyújtanak. A rövid városi motorosbakancsok olyan jellemzőkkel rendelkeznek, mint a merevített és csúszásmentes talp, a PORON XRD technológiával készült abszorberek, antimikrobiális talpbetétek, Mesh anyagú bélések, vastag marhabőr felsőrész, merevített "orr" és sarok/boka részek, TPU protektorok és Elastopan protektorok. Ha mindez nem lenne elég, a City motoros csizma nagyon kis súlyú, így akár egész nap is kényelmesen viselhető, és a nap végére nem fogod érezni a fáradtságot, mint a magas motoros csizmáknál.
A rövid motoros csizma ugyanúgy véd, mint a tipikus motoros lábbelik
.A városi motorosbakancsok előnyei azonban ezzel még nem értek véget. A rövid motoroscipők talpa gyakran ellenáll a különböző vegyi anyagoknak (pl. motorolaj, benzin stb.). A fényvisszaverő elemek jobb láthatóságot biztosítanak sötétedés után, a Hipora membrán pedig hatékonyan vezeti a nedvességet kifelé. Ez a fajta membrán azt is megakadályozza, hogy a víz behatoljon a lábbeli belső részébe. A City Motorcycle Boots a magas szárú motoros csizmák legfontosabb tulajdonságaival rendelkezik, így annál inkább érdemes érdeklődnie iránta, ha gyakran használja a motorkerékpárt a városban való közlekedésre.
Létezhet-e jobb választás nyárra, mint a városi motoros csizma?
.Véleményünk szerint nem. A városi motorosbakancsok legtöbb modellje fenomenális szellőzőrendszerrel rendelkezik, a bennük található membrán tökéletesen alkalmas arra, hogy elvezesse a hőt és a nedvességet, ami a lábbeli belsejében felgyülemlik, amikor forró időben motorozol. A rövid motoros csizmáknak definíciójuk szerint jól kell teljesíteniük a mindennapi viselet során, és a jelenlegi anyagok és technológiák lehetővé teszik a gyártók számára, hogy ennek a kötelezettségnek eleget tegyenek. Összefoglalva. Van-e jobb cipő a nyári városi motorozáshoz, amely jobb légáramlást és nagyobb kényelmet garantál a dugóban állás vagy az orvoshoz való sorban állás közben? Persze, nevezzük flip-flopnak. Mégis, ha arról van szó, hogy okos döntést hozzunk a biztonságunk érdekében motorozás közben, a városi motoros cipő egyértelműen a második helyen áll. A flip-flopokat, szandálokat, tornacipőket és egyéb, nem egykerekűre tervezett lábbeliket pedig hagyjuk a cipősszekrényben, és ne ezekben induljunk útnak. Bárki, akinek akár csak egyszer is volt egy kisebb balesete motoron - igen, még kerékpárral is! - és ilyen lábbelit viselt, tudja, milyen fájdalmas lehet.
.